loading...
دور دنیا
sodabeh بازدید : 34 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)
اولا تبریک به اونایی که دانش آموزن و از فردا باید برن مدرسه

ثانیا ان شا الله که در هر مرحله ای هستن موفق باشن و مدام نگن ای کاش مدرسه تموم شه

ثالثا یه توصیه ی خاص به اونایی که همراه با سال تحصیلی جدید داوطلب کنکور هم حساب می شن اونم به خاطر اینکه تلاششون نه دوبل بلکه باید سوبل بشه و به تعبیر بعضی ها که میگن شیرین ترین دوره ی زندگی ،گندترین دوره می شه اتفاقا وقتی بگذره تازه شیرین ترین خاطره ی عمرت میشه.

خوب بریم سر اصل مطلب:

من به خاطر اینکه دانشگاهم از فردا به طور خیلی جدی تر شروع میشه زیاد وقت برای اینکه مطلب بگذارم ندارم و در ضمن تا چند روز دیگر دسترسی به اینترنتم تو منزل قطع میشه و فقط می تونم از طریق سایت دانشگاه برم تو اینترنت ولی میگم اینا همه فقط برای یه مدته نه همیشه .

نکته ی آخر:

من سعی می کنم نظراتتون را تایید کنم به همین دلیل یه عرض دیگه ای خدمتتون داشتم و اون اینکه من چون دانشجوی رشته مشاوره ام اگه کسی راهنمایی یا سوالی داشت ،اگه بنده ی حقیر بتونم کمکش می کنم خصوصا روی سخنم با کنکوری هاست .

تا پست جدید بعدی خداحافظ.منتطر نظرات و سوالاتتون هستم.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 134
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 318
  • بازدید کلی : 4,832