loading...
دور دنیا
sodabeh بازدید : 23 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

سلام دوستای گلم........این اولین پست من توی ماه آبانه........

موضوع این آپم درباره ی فیزیکه.....یه سوال : کیا عاشق فیزیکن؟؟؟؟؟؟اولیشم منم.....

یعنی باید منا سر کلاس فیزیک ببینین....یه جور کشش خاصی نسبت به فیزیک دارم.....

خیلی ازاین درس لذت میبرم.....حتی از مسئله ها و فرمول هاش.....

دبیر فیزیکمونم خیلی دوستش دارم....

یه خانم زیبا و جوان و باحوصله و صمیمی بادانش آموزان............

شیوه ی تدریس دبیرمونم خیلی دوست دارم....وقتی خانوم درحین تدریس سوالی میپرسه 

من فقط جواب میدم.....یعنی بعضی وقتا خودم توش میمونم که چرا من اینقدر علاقه دارم؟؟؟؟

یعنی ازبس من توی کلاس فعالم دبیر اسم منو زود یاد گرفت و مائده از زبونش نمیوفته!!!!!

فصل اولم که امتحانشو دادیم ومن عالی میبرم!!!!!!!

وای وقتی خانوم یه مسئله میده ومیگه هرکس زودتر حل کنه مثبت میگیره....قیافه ی من دیدنیه.....

کلاس درسکوت ومن یهو میگم من نوشتم......

البته جلسه ی قبل همه ماشالا اومده بودن سر نیمکت من و میگفتن توضیح بده......

برای همین تا بیام توضیح بدم و بنویسم یه نفر دیگه زودتر رفت.....اشکال نداره.....دفعه ی بعد!!!!!

شنبه ها زنگ اول فیزیک داریم ومن پر انرژی کلاسا میترکونم........

خوبیه این درس اینه که اگه یاد بگیری دیگه نمیخواد بشینی دوساعت بخونی.....

منکه هرجلسه درس نخونده و بااعتماد به نفس کامل میرم سرکلاس......

البته دست دبیرمونم دردنکنه........خیلی کامل و عالی درس میده......

من سالای قبل عاشق زبان و ریاضی بودم ولی امسال فقط فیزیک......

البته درسای دیگه راهم دوست دارم........

مثلا عاشق لحن آروم دبیر دین و زندگیمونم....شیوه ی درس دادن دبیر زبان فارسی وادبیاتم میپسندم!

مطالعات اجتماعی را همیشه میخونم چون معلمشا دوست دارم.....

وای این دبیر همش از دست خط من تعریف میکنه.....البته بقیه جای خود دارن!!!!!!!!!!

دبیر شیمی وزیستم خیلی خوب وعالی ان........وای دبیر ورزش یه خانم ماهیه که نگو!!!!

دبیر عربی هم همینطور......خوب درس میده ولی خیلی سخت گیره ولی خیلی خوبه!!!!!!!!!

دبیر ریاضی هم خوبه ولی خیلی تند تند میگه ومیره....!!!!!!!

خلاصه اینکه من امسال معروف شدم رفت......تموم دبیرارا گفتم دیگه؟؟؟نه؟؟؟

ولی بین این همه من فیزیکا بیشتر دوست دارم......

یکی ازبچه ها از من پرسید تو برنامه ریزی داری؟؟؟منم گفتم برنامه کیلو چنده بابا......؟؟؟

دوستام فکرمیکنن من وقتی ازمدرسه میام خونه تاشب میشینم درس میخونم....ولی اینطورنیست...

من بعد از ناهار تا ساعت 5 خوابم....بعدشم که اینجام درخدمت شما....بعدش درس ومشق......

مامانم چی خورده اینقدر باهوشم؟؟؟؟؟این سوالا همه میپرسن....خب من نمیدونم والا..........

میگم من این همه ازخودم تعریف کردم چشم نخورم بعد توی فیزیک و... ضعیف بشم؟؟؟؟؟؟؟

من حرفمو پس میگیرم من خیلی خنگم.......خخخخخخ

اینایی که براتون گفتم از روی این یک ماه که میرم مدرسه متوجه شدم والکی نیست!!!!!!

خب دیگه خسته شدم...میدونم شماهم توی دلتون کلی قربون صدقم رفتین.....ایول اعتماد به نفس....

بای تاپست بعدی....!!!!!

راستی چون حال ندارم نوشته هامو رنگی رنگی نمیکنم!!!!!!!

  



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 134
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 325
  • بازدید کلی : 4,839